نمایشگاه واردات و صادرات گوانجو چین
نمایشگاه واردات و صادرات چین که به نمایشگاه کانتون نیر معروف است،بزرگ ترین . جامع ترین و یکی از رویدادهای مهم در تقویم تجارت جهانی محسوب میشود و دوباره در سال در شهر گوانجو برگزار میگردد.

این نمایشگاه که از سال 1975 توسط شرکت نمایشگاه تجارت خارجی چین ..... آغاز به کار کرده،به عنوان برترین رویداد تجاری در چین شناخته شده استنمایشگاه کانتون بستری جامع برای تجارت،تامین کالا و صنعت فراهم میکند.

این نمایشگاه به طور خاص به خریداران،تاجران،تامین کنندگان و تولید کنندگان در حوزه های کالاهای هدیه ،لوازم خانگی و اسباب بازی اختصاص دارد.این مرحله با هدف ارائه فرصت های متنوع به شرکت کنندگان داخلی و بین المللی ،امکان گسترش و تعمیق روابط تجاری با تولیدکنندگان چینی را فراهم میکند.

تولید کنندگان مطرح در سراسر چین مجموعه ای گسترده از محصولات و خدمات را از بخش های اصلی به نمایش میگزارند.
نمایگاه کانتون با تمرکز ویژه بر ترویج تجارت در این بخش ها فرصتی منحصر به فرد برای دسترسی مستقیم به جدید ترین روند ها و نو اوری های محصولات فراهم میکند.علاوه بر نمایش محصولات و خدمات ، این مرحله فرصت هایی برای شبکه سازی،ایجاد شراکت های جدید و کسب بینش در مورد روند های فعلی بازار و تحولات صنعت ارائه میدهد.

این نمایشگاه به صورت حرفه ای در دسترس است.به عنوان رویدادی عیر قابل جایگزین برای فعالان صنعت شناخته شده که به دنبال گسترش شبکه های تجاری و یافتن فرصت های جدید هستند. این نمایشگاه به عنوان بستری ارزشمند برای تبادل بین تولید کنندگان برجسته چینی و یک مخاطب حرفه ای بین المللی شامل خریداران و تاجران و کارشناسان عمل میکند که همگی هدف مشترکی در گسترش و تقویت روابط تجاری دارند.

مجموعه نمایشگاه کانتون با زیر ساخت های مدرن و ظرفیت پذیرش هزاران غرفه دار و بازدیدکننده از سراسر جهان، از این اهداف بلند پروازانه حمایت میکند.

غرفه داران و بازدید کنندگان برای صد و سی و ششمین بار در نمایشگاه کانتون تاریخ 23 اکتبر الی 4 نوامبردر گوانگجو گرد هم میایند.