خدمات فروش و نصب و تعمیرات تخصصی انواع اینورترهای سولاکس (SolaX) در تمامی مدل ها و سری ها بصورت رسما شروع شد. اینورتر گروپ با عرضه  خدمات سریع، با کیفیت و مقرون به صرفه، بهترین راهکارها را برای حل مشکلات فنی اینورترهای شما فراهم می آورد. متخصصین ما با استفاده از دانش فنی به روز و تکنولوژی های پیشرفته، تعمیرات دقیق و اثربخشی را انجام داده و خدمات پس از تعمیر را با تضمین کیفیت ارائه می دهند. 

با اتکا به تجربه و تخصص شرکت اینورتر گروپ همه تعمیرات شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.  در اینورترهای سولاکس (SolaX) که اغلب در سیستم‌های خورشیدی با ظرفیت متوسط تا بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند، توجه به سیستم مدیریت انرژی و الگوریتم‌های کنترلی آن حائز اهمیت است. 

عیب‌یابی این دستگاه‌ها ممکن است نیازمند بررسی نرم‌افزاری باشد تا مطمئن شویم فرمویر دستگاه به درستی بروزرسانی و پیکربندی شده است. اگر مشکل از نرم‌افزار نباشد، باید کنترل‌های سخت‌افزاری مانند سنسورهای جریان و ولتاژ، و مدارات درایور اینورتر بررسی شود. در اینورتر خورشیدی ممکن است مشکلات متعددی باعث کم شدن توان خروجی اینورتر بشود، مثل عیب در اتصال سیم‌ها، سوختن فیوز اینورتر و قطع شدن یکی از اتصالات داخل اینورتر.

از دلایل دیگر که ممکن است اینورتر کار نکند این است که ولتاژ لازم به اینورتر نمی‌رسد. از دیگر مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
اینورتر روشن نمی‌شود.
روی صفحه نمایش ارور نشان می‌دهد.
فیوز حفاظتی می‌پرد یا اتصالی دارد.
در ولتاژ و فرکانس خروجی اتصالی وجود دارد
و غیره.

در اینورترهای سولاکس (SolaX) که اغلب در سیستم‌های خورشیدی با ظرفیت متوسط تا بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند، توجه به سیستم مدیریت انرژی و الگوریتم‌های کنترلی آن حائز اهمیت است. عیب‌یابی این دستگاه‌ها ممکن است نیازمند بررسی نرم‌افزاری باشد تا مطمئن شویم فرمویر دستگاه به درستی بروزرسانی و پیکربندی شده است. اگر مشکل از نرم‌افزار نباشد، باید کنترل‌های سخت‌افزاری مانند سنسورهای جریان و ولتاژ، و مدارات درایور اینورتر بررسی شود.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات با ما در تماس باشید
02133999115
02133999719
09395927370