خدمات فروش و نصب و تعمیرات تخصصی انواع اینورترهای فرونیوس ( Fronius ) در تمامی مدل ها و سری ها بصورت رسما شروع شد. فروشگاه اینورتر گروپ با ارائه خدمات سریع، با کیفیت و مقرون به صرفه، بهترین راهکارها را برای حل مشکلات فنی اینورترهای شما فراهم می آورد. 

متخصصین ما با استفاده از دانش فنی به روز و تکنولوژی های پیشرفته، تعمیرات دقیق و اثربخشی را انجام داده و خدمات پس از تعمیر را با تضمین کیفیت ارائه می دهند. با اتکا به تجربه و تخصص شرکت اینورتر گروپ همه تعمیرات شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. در اینورترهای فرونیوس ( Fronius ) که برای قابلیت‌های عملکردی بالا و طول عمر طولانی شناخته شده‌اند، در عین حال می‌توانند در مواجهه با خطاهای نرم‌افزاری یا اختلالات سخت‌افزاری پیچیده باشند. 

تعمیرات معمولاً شامل تجزیه و تحلیل دقیق مدارات کنترلی، بررسی اجزای اصلی توان مانند IGBT ها و ماژول‌های برق، و همچنین اطمینان از عملکرد صحیح واحدهای مانیتورینگ است. افزون بر این، توجه به سیستم‌های خنک‌کننده و اندازه‌گیری‌های حرارتی نیز برای پیشگیری از افزایش دما و عوارض جانبی آن حیاتی است. 

اینورتر‌های Fronius از اینورتر های کارآمد و قابل اعتماد هستند. با ساخت دسته‌های توان از ۱.۵ تا ۱۰۰ کیلووات، مناسب بودن را برای تقریباً هر اندازه سیستم، از خانه شخصی گرفته تا یک سیستم در مقیاس بزرگ، را تضمین می‌کنند. شرکت فرونیوس اتریش از برترین سازندگان اینوتر‌های خورشیدی در جهان است و اینورتر‌های خورشیدی متنوعی را تولید می‌کند، این شرکت در بیش از ۶۰ کشور جهان نمایده فروش دارد محصولات شرکت فرونیس در ایران نیز به فروش می‌رسد و همچنین خدمات پس از فروش را هم ارائه می‌کند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات با ما در تماس باشید
02133999115
02133999719
09395927370