عکس <%# hl_post_title.Text %>


بازی لاست داگز (Lost Dogs) که ربات تلگرامی محبوب دیگری از اکوسیستم شکوفای شبکه تون کوین است، سرانجام تاریخ لیست شدن خود را اعلام کرد.


تاریخ لیست شدن لاست داگز

لاست داگز (Lost Dogs)، به عنوان اولین کلکسیون ان اف تی قابل ادغام در بلاک چین تون کوین، با خبری تازه و مهم، موج جدیدی از هیجان را به بازیکنان خود تزریق کرده است.


این بازی جالب، با محیطی خلاقانه و سرگرم‌کننده بازیکنان خود را تشویق به همکاری، خلق استراتژی و استخراج توکن WOOF می‌کند و حالا مشخص شده که به زودی باید منتظر لیست شدن لاست داگز باشیم.


طبق اعلام رسمی این پروژه، ارز دیجیتال لاست داگز در روز ۲۴ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) لیست خواهد شد.


نکته جالب توجه در تاریخ لیست شدن داگز، این است که پروسه ایردراپ و تخصیص توکن قرار است از روز ۲۲ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) انجام شود.


از آنجایی که این پروژه از نظر محبوبیت در سطح بازی‌های بزرگی مثل همستر کامبت است، به نظر می‌رسد که لیست شدن و شروع خرید و فروش لاست داگز بتواند موج جدیدی از تقاضا را برای خرید ارز تون کوین ایجاد کند.


اخبار تکمیلی

بازی لاست داگز و فاز اول و ۴۲ روزانه آن 22 شهریور به پایان رسید. در این مدت کاربران بیشتر از ۸۵ درصد از کل عرضه توکن WOOF را استخراج کردند. به نظر می‌رسد که لاست داگز قصد دارد دو فاز دیگر را راه‌اندازی کند. در این ۲ فاز که احتمالاً تا انتهای اکتبر (اوایل آبان) طول می‌کشد، مابقی عرضه WOOF توزیع خواهد شد. علاوه بر این بازی مذکور خاطرنشان کرده است که بعد از این ۲ مرحله، توکن WOOF در صرافی‌ها لیست می‌شود. لاست داگز علاوه بر این تاکید کرده است که ۱۱ میلیون کاربر دارد.


برداشت ناتکوین در لاست داگز

بعد از پایان فاز اول در بخش Profile خود میتوانید نات کویین هایی که در این بازی به دست آورده اید برداشت نمایید. در ابتدا میبایست اتصال به کیف پول خود (مثلاً تون کیپر) را برقرار نمایید، سپس با لمس گزینه claim نات کوین های خود را به کیف پول خود منتقل نمایید.


توجه: لطفاً دقت بفرمایید که مبلغی به عنوان کارمز برداشت می شود. مثل من کارمزدتون بیشتر از کسب درآمدتون نشه :)))