آگهی مربوطه منقضی شده است.

با فضای رقابتی گسترده امروزه وجود نرم افزار خرید در کنار فروش محصولات ضروری می باشد. برای اطلاع از موجودی کالا و پاسخگویی منعطف به نیاز مشتریان ، نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات را نیاز خواهید داشت. در این صورت با به کارگیری نرم افزار تدارکات گامی در جهت برآورده کردن به موقع درخواست و سفارش مشتریان بر می دارید که از اهمیت بالایی در سازمان ها برخوردار است. با تهیه نرم افزار خرید که از فعالیت های سازمانی قدیمی به شمار می آید به سوی موفقیت و اهداف سازمان خود پیش خواهید رفت.

آرین سیستم با توجه به لزوم و اهمیت نرم افزار خرید و فروش و با در نظر گرفتن ارتباط برنامه خرید و فروش با سایر بخش های سازمان ها اعم از حسابداری مالی ، پرسنلی ، انبارداری ، طراحی ، توسعه و نگهداری ، اقدام به طراحی نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات مناسب با ویژگی ها و توجه به درخواست های مشتریان نموده است. برای پیاده سازی نرم افزار خرید شناخت دقیق و جامعی از نیازهای کاربران و مشتریان صورت گرفته است.


ویژگی های نرم افزار خرید داخلی آرین سیستم :

انجام خودکار فرآیند ها با نرم افزار خرید و بهبود در روند فعالیت های سازمان و فرآیند های نظارتی
ارائه راه حل جامع و کامل نرم افزار تدارکات به منظور تسریع در فرآیند و انجام امور
برنامه ریزی مناسب نرم افزار خرید برای فرآیند خرید و در نتیجه کاهش هزینه های مازاد سازمان
قابلیت ارتباط نرم افزار خرید و فروش با سایر نرم افزار ها و ارسال گزارش
امکان برقراری ارتباط نرم افزار خرید با دستگاه بارکدخوان
طبقه بندی مشتریان در برنامه خرید و فروش به صورت دلخواه و اعمال تخفیف برای آنها
گزارشگیری آنلاین در هر لحظه با نرم افزار تدارکات
گردش درخواست خرید با نرم افزار خرید و فروش به صورت مکانیزه
قابلیت ثبت سفارش خرید در نرم افزار خرید
تهیه صورت حساب کارپردازان با برنامه خرید و فروش
مشخص کردن فرمول خاص برای هر مشتری در نرم افزار تدارکات
تخصیص مالیات بر ارزش افزوده در فاکتورها با نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات
تعریف کدینگ کالا در نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات به صورت رشته ای و عددی